zondag 18 augustus 2013

da`s lang geleden

Tja da`s  lang geleden dat ik heb gefietst.

Altijd was er wel weer een excuus om niet te gaan.
De bestralingen en met name de hormoonbehandelingen hebben toch hun tol geëist.
Zo`n 15 kilo zwaarder en met een conditie van lik m`n jeweetwel kreeg ik van de week te horen dat ik 15 weken lang naar Heliomare mag voor een sport-reintergratie- gedoe.

Ik wist van de week iemand anders goed te vertellen hoe je geestelijke blokkades moet doorbreken en besefte dat dat eigenlijk ook op mezelf sloeg.

Dus vanmiddag alle excuses aan de kant, banden opgepompt (velom. had ik meerdere keren eerder geprepareerd).

Een rondje Waarland /`T Veld/Winkel. een afstand van niks en het was behoorlijk zwaar, maar hopelijk is dit het begin van de weg vooruit.

Zal ze in Heliomare eens laten zien hoe je een conditie opbouwt.

2 opmerkingen:

  1. Bij mij waren het ook ruim 10kg. Uiteindelijk ben ik ze weer kwijtgeraakt en tegenwoordig (ik ben nu 10 jaar verder) fiets ik meer dan ik ooit gedaan heb.

    Succes met je herstel en je beslissing om weer te gaan fietsen. Het voordeel van uit zo'n diep dal komen, is vaak dat het alleen nog maar beter kan worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen