dinsdag 13 maart 2012

weinig fietsnieuws

Heerlijk weer en dus geen enkel excuus om niet met de Strada naar het werk te gaan.Ik ga al bijna weer met licht weg en dat is echt fijn, want als ik nu lek rijd, hoef ik niet in het donker te prutsen.
Afgelopen week is het er niet alle dagen van gekomen om naar het werk te fietsen; het is ook wat ver om door te fietsen naar een klant in Numansdorp.
Maandag en dinsdag wel, vrijdag zat ook in de planning maar toen spoelde ik mijn contactlens door de afvoer en ik was net door mijn lenzen voorraad heen.
Maar deze week braaf op de fiets naar het werk, de sportschool en vandaag ook weer.
Kan nu precies zien en laten zien waar ik gefietst heb en hoe lang ik er over heb gedaan :
http://www.endomondo.com/workouts/42049808
(dankzij Jo)
De weersverwachtingen worden steeds beter, dus wordt het wo-en do- dag ook fietsen.
Vrijdag naar Hengelooooooooooo, naar het ZGT brrrrrrrrrrrrrrr geen leuk vooruitzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten