donderdag 29 maart 2012

nieuwe snelste tijd

Dinsdag weer vol goede moed in de Strada naar het werk, bah weer in het donker weg. Ik ben 1 van die mensen die weken last heeft van dat uur tijdsverschil.
Rustig aan rijden, had ik me voorgenomen en dat lukte zowaar.
De terugweg voelde het weer als vanouds en heb ik af en toe even doorgetrokken naar wat hogere snelheden.

Woensdag ochtend zat het potdicht van de grondmist en moest ik echt hier en daar de weg op de tast zoeken.
Dan is het toch een nadeel dat je zo laag zit.
Maar de terugweg maakte veel goed, wat een super lekker weer en de snelheid zat er weer als vanouds in:
http://www.endomondo.com/workouts/user/3993187
Een gemiddelde snelheid van <30 km.p.u. is niet slecht voor mijn doen, maar goed ik had bijna alle stoplichten mee.
Vanochtend voor het werk het nwe. radio/navigatie systeem naar de dealer gebracht; ze bouwen hem gratis in ergo niet op de fiets.
Wat een service bij Theo Rood. Maandag wordt de nieuwe auto geleverd en hopelijk woensdag op reis ermee, afhankelijk van de uitslag morgen van het onderzoek van 2 weken geleden.
Spannend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten