woensdag 4 april 2012

voorlopig geen nieuwe blogberichten

Jammer genoeg was de uitslag van het prostaat onderzoek ronduit slecht te noemen.
Doorgebroken kanker en grote kans op uitzaaiingen. pas 5 mei volgt er een scan om dit te bekijken.

Afhankelijk daarvan wordt een behandeling vastgesteld en in het beste geval kunnen ze het stilzetten met bestraling en hormonen.

Sinds het onderzoek is de pijn in mijn bekken almaar toegenomen en zitten is erg pijnlijk, zeker met mijn onderrug ergens tegenaan; ergo :fietsen zal er voorlopig even niet inzitten.

Ik verwacht in ieder geval voorjaar/zomer redelijk uitgeschakeld te zijn en hoop van harte daarna weer te kunnen gaan velomodebielen.

Maar ik blijf alle andere blogs volgen en op die manier een beetje meegenieten van het fietsen.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte gewenst met alle behandelingen.

    Zelf heb ik de afgelopen jaren ook het één en ander achter de kiezen en volgens mij is gewoon doorgaan nog niet zo'n slecht advies.

    Hoe slecht sommige uitslagen soms ook lijken te zijn, uiteindelijk is de kans op een goede uitslag altijd 50%. Het is namelijk wel of niet goed.

    Zet 'm op.


    Groeten, Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Hugo,

    Wat een naar bericht mijn vader heeft het allemaal al ondergaan en het heeft zijn uitwerking op alles.
    Hij is ook genezen en geniet vol op, voor jouw hoop ik op het zelfde.

    Succes Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte gewenst hugo en hoe moeilijk het ook is , blijf positief denken.

    BeantwoordenVerwijderen