donderdag 16 februari 2012

gewone woonwerkrit

Vanochtend later begonnen en lekker met licht naar het werk gereden. De Therm ic nu van onderaf geisoleerd met een zooltje gemaakt van alu ondervloer.
En ja hoor nu werkt het, mijn voeten worden niet meer koud.
Op de heenweg liep het batterijpack nog aan maar nadat ik het had omgedraaid was dat ook opgelost.
Wat een verschil in snelheid nu de temperatuur weer wat hoger is.
Met wk 4 tegen ging het weer ruim boven de 30 en op de terugweg weer dicht en over de 40 km .p.u.
Heerlijk gewoon weer. ik heb een goretex jasje van adidas gekocht bij een supergoedkope ebay store in GB en nu kan ik ook gewoon met dit weer open rijden en dat vind ik toch prettiger. Moet er niet aan denken om met ook nog een tour kap op te rijden.
Balen dat(majoor) Kees geen ritjes meer organiseert, dat is toch een heel gemis en waarschijnlijk niet alleen voor mij (die toch bijna nooit meeging).
Morgen wordt het weer lekker weer; op de terugweg maar eens een ommetje maken over Den Helder.

1 opmerking:

  1. Ik ging vandaag op sommige stukken ook bijna 10km/u harder dan vorige week met -7 graden. Het was nu +7 zag ik trouwens. Dat scheelt toch maar mooi 14 graden.

    BeantwoordenVerwijderen